Publicitatea de calitate – principalul instrument de marketing al platformelor de iGaming?

Am modificat articolul ultima data pe: 22.03.25

 

Industria jocurilor de noroc a atins o valoare de 459 de miliarde de dolari în 2022, aproximativ 90 de miliarde de dolari provenind din segmentul online. Platformele de iGamining se promovează intens prin intermediul publicității online, aceasta fiind una dintre cele mai profitabile sectoare de activitate din mediul digital – încasări de 616 miliarde de dolari în 2022. Pentru a se bucura de o rată de conversie cât mai mare, cazinourile offline și cele digitale investesc sume mari în publicitate.

Bugetele pe măsură le permit cazinourilor, precum Verde cazinouri, să creeze promoții și oferte premium pentru membrii deja existenți, dar și potențialii clienți. Bonusuri, oferte promo individualizate, turnee cu premii cash sau programe de loialitate – toate acestea sunt modalități de fidelizare a jucătorilor care activează pe platformele de iGaming. Însă, te-ai întrebat vreodată care sunt sursele de inspirație ale creatorilor de reclame și promoții pentru cazinouri?

 

Cât de mult influențează calitatea promoțiilor rata de conversie a unui casino online?

Campaniile promoționale reușesc să atragă un număr mare de vizitatori ai platformelor de iGaming, însă promoțiile bine realizate oferă o rată de conversie de peste 5% pentru site-urile de casino. Iar reclamele de top înregistrează o valoare a ratei de conversie de peste 10% sau mai mult, fiind cel mai bun indicator al calității acestora.

Pentru a obține rezultatele dorite, creatorii promoțiilor și reclamelor pentru cazinourile online trebuie să identifice în mod corect publicul-țintă, să îi oferă elementele corespunzătoare care să îl determine pe jucător să se identifice cu platforma de iGaming și să îi stârnească interesul, astfel încât acesta să acceseze pagina cazinoului și să completeze formularul de înregistrare.

Desigur, cele mai bine realizate promoții reușesc să aducă jucătorul în poziția de a efectua o depunere în bani reali și de a activa respectiva promoție. Ulterior, pentru a menține un membru interesat să revină pe platforma de iGaming, cazinoul trebuie să deruleze un program care să îi ofere bonusuri de loialitate, precum și oferte personalizate, acestea având darul de a stimula emoțiile jucătorului într-un mod pozitiv.

 

Care sunt elementele care contribuie la succesul unei campanii promoționale pentru casino?

Spre deosebire de cazinourile terestre, platformele de iGaming nu sunt limitate la nivel de număr de locuri la mesele de joc, de numărul de jocuri, de limitele de program ori de locația fizică. Acest lucru înseamnă că site-urile cu jocuri de noroc dispun de numeroase modalități de atragere a unui jucător, ceea ce le permite să creeze promoții avantajoase pentru potențialii membri și pentru cei deja existenți.

Așadar, atunci când se concepe o campanie promoțională, aceasta ar trebui să se bazeze pe următoarele elemente:

Generozitate – ofertele lansate de către cazinouri trebuie să îi ofere jucătorului bonusuri generoase, atât cash, cât și free spins, cu sau fără depuneri în bani reali;

Personalizare – oferta prom trebuie să i se adreseze jucătorului, acesta având senzația că bonusul pe care îl va primi îi este acordat doar lui;

Furnizarea de informații reale – rată de conversie este mai mare atunci când informațiile prezentate într-o reclamă sunt reale, pentru că sporește încrederea jucătorului în produs.

Atunci când campania promoțională se adresează publicului-țintă, șansele de determinare a unui număr cât mai mare de jucători să fie convinși de produsul prezentat sunt foarte ridicate.

De unde se inspiră creatorii de promoții pentru cazinouri în conceperea campaniilor promo?

Reclamele de calitate, care s-au bucurat de succes în rândul publicului-țintă reprezintă o potențială sursă de inspirație pentru cei care lansează campanii promoționale pentru cazinouri. Site-urile care colectează reclame de succes din diferite domenii și platformele care oferă idei creative reprezintă o altă sursă pentru inspirația creatorilor de conținut promoțional pentru platformele de casino.

Sesiunile de brainstorming constituie o sursă cu un potențial ridicat de ispiratie, la cum sunt și sesiunile de pretestare a unor idei de promoții care pot fi organizate în prezența unor reprezentați aleși din rândul publicului-țintă. De asemenea, forumurile și site-urile de recenzii despre platformele de casino reprezintă o sursă de inspirație pentru cei care activează în domeniul marketing-ului.

De altfel, raportarea la nevoile reale ale publicului-țintă le oferă creatorilor de conținut promoțional posibilitatea de a identifica exact caracteristicile pe care aceștia și le doresc de la viitoarea promoție. O altă sursă de inspirație este reprezentată de afiliații care activează în acest domeniu și care, la rândul lor, derulează campanii promoționale pentru produse similare.

Cu toate că sursele de inspirație reprezintă o soluție pentru cei care creează promoții de casino, cea mai utilă sursă pentru a concepe o campanie promo de succes este reprezentată de publicul-țintă.

Pe lângă părerile exprimate de jucători în mediul online, pot fi efectuate și sondaje de opinie în rândul acestora, pentru a afla care le sunt așteptările, astfel încât informațiile obținute să fie la zi și să se poată realiza o campanie promoțională care să aibă ca rezultat o rată de conversie cât mai ridicată. 

 

 

Lasa un comentariu

0 Comentariu